14 Mayıs 2012 Pazartesi

Kupe cicegi koleksiyonu

 Ciceklere bayiliyorum ama bazilari bambaska . Kupe cicegi onlardan beri yillardir Istanbul'da yetistirme maceralarim hep bitkilerin olmesiyle son buldu. Normandiya kupe cicegi cennet bu iklimi cok seviyorlar, kisin yapraklarini dokup baharda tekrar canlanip hemen guzelim narin ciceklerini aciyorlar. hafta sonu ender bitkiler fuarinda  bir suru yeni cesit gordum. Fuar fotograflari icin burayi tik tik. Gorsel kupe cicegi soleni icin buyrun.











5 yorum:

UzaktaBirBahce (İstanbul'da bir yabancı) dedi ki...

harikalar...ama bende yetiştiremedim bir türlü..her sene alırdım bu sene almadım..özellikle beyaz sinek dadanıyor ve mahvediyor çiçeği gözlerinin önünde..neyse resimlerine bakmak bile güzel...

acemi blogger dedi ki...

Küpe çiçeğinin çeşitleri olduğunu biliyordum ama bu kadar çeşidi bir arada bulunabileceğinin tahmin etmiyordum. yengemin iki çeşidi vardı bende büyütmek istedim ama olmadı.

beste dedi ki...

Hulya'cim kupe cicegi bir cali bitkisi biz ona narin bitki muamelesi yaptikca gozumuzun onunde oldu gitti! Golge ve susuz kalmayacak bicimde dene bakalim son bir defa! sevgiler

Acemi blogger- çok guzeller degil mi ? sevgiler

Adsız dedi ki...

harikasınız ya bendede kırmızı ortası mor olanlardan var ..çok çeşitli çok güzelmiş gözlerim bayram etti emeğinize sağlık

Defne Soysal dedi ki...

Ben de çok severim ama bir türlü olamadı bende de. Hatta köy evlerinde teneke kutularda çok güzel oluyor diye teneke saksıya bile diktim. Nafile. Ben de pes ettim. Resimleriyle idare ediyorum.